Älskade familj

Min mamma är underbar! Hon ställer ALLTID upp (har jag iofs alltid vetat).

- Hon har fixat så att jag får "privatlektioner" under jul med en tjej som läser sista året Biomedicin i Kanada. Så att jag kan fråga alla frågor jag har inför tentan
- Mamma kommer upp efter nyår för att klä mina stolar eftersom "jag borde göra annat på min lediga tid"
- Hon tycker synd om mig när jag är sjuk
- Jag har haft presentkalender sedan jag var liten, men så bestämde vi att jag inte skulle få det i år eftersom jag flyttat hemmifrån. Men hon skickade upp en påse med 24 presenter till mig. Så nu öppnar jag ett litet paket varje dag.
- Hon gör allt hon kan för att jag ska vara glad. Struntar i sin egen lediga tid för att kunna vara med mig och göra mig på bra humör.

Min mamma ställer alltid upp! Det har hon alltid gjort och kommer säkert alltid göra. Tack för att jag fick denna familj, för pappa och mina syskon är också underbara!

Speciellt tack till min storasyster Louise, som fick mig på bättre humör efter misslyckade tentan och fick upp min studiemotivation igen. Nu längtar jag efter studielitteraturen (nästan iaf)!



/Katarina, uppskattar sin familj mer nu än någonsin

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0