YES!

I got myself a room in an apartment the first three month.... YES! I relly needed this, I can tell you.


Flogstavägen 93F i Uppsala. Perre!!!


Ready for work, yes.

Bye


 Eight hours later:

Det är faktiskt, till min stora förvånad med vemod jag lämnar Skanörs Fiskrögeri (mitt jobb) för sista gången denna säsong. Tidigare har jag aldrig lämnat det å detta sätt utan jag har ALLTID jobbat höst och jul. Nu blir det inte så, jag kan inte ens vara med på P-festen vilket också känns konstigt. Min chef tyckte inte att det skulle bli kul nu när jag inte kunde komma. Vilket ändå piggade up mig ngt. Imorgon och på lördag jobbar jag inne istan och sen direkt efter jobbet drar jag.... ahhh *skriker av rädsla*, till Uppsala. Men iofs nu har någonstans att bo, och jag är inte själv de första 3 månaderna. Gitt!!!

Karro och Jag *skriker*
Jag skriker av glädje, rädsla och nervositet

Nu ska jag titta på Hitta Nemo =) Mysmys!


Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0