Sommarens skor (kommer fler)

Shoeholic, det var jag det!

Denna vår och sommar har det blivit uppemot 20 par skor inhandlade (jag över driver EJ). Jag kan säga att mamma är en av dem som är mindre glada över vart min ekonomi sjunker och vad jag (hon) ska göra med alla skor. Men under de få månader som gått har mitt sko intresse utvecklats. jag trodde aldrig att jag ens skulle PROVA ett par kilklacks skor. Men i den femtiotals anda jag var fick jag på mig ett par och GUUUD vad de var sköna. Skorna tycker jag inte är jätte snygga men klacken håller en utekväll och skorna tackar dig dagen efter då huvudet mår dåligt!!!

Det är så många skor jag har shoppat att jag inte får plats med alla under denna rubrik utan att det kommer komma fler skor längre fram. Mina absoluta favoriter har jag använt så mkt att de måste klackas om och är därför inte med här idag!


Gröna, ganska höga skor med kilklack. Kilklacken är av låtsas kork. Fyndande jag för 170 kronor på Dinskos rea i Karlskrona.


Underbart söta ballerinaskor i svart lack som jag fick av min syster i födelsedagspresent. Perfekt till höstens trend och dessa gillar jag trots att jag börjar tröttna på ballerinor!


Mamma köpte likadana skor till min student för att hon skulle ha dem. Jag blev föräldskad och 2 veckor senare sprang jag på de på rean på Bianco i min strl (38) och 200 kr BILLIGARe (350 kr totalt), Perfekt!


I alla år har jag haft trätofflor. Mina minsta är strl 19 (har sparat dem). I våras läste jag om Falsterbotofflorna i Elle. Så tänkte jag, okej, jag införskaffar mig ett par nya i sommar för mina gamla har börjat falla sönder efter ca 5 år på fossingarna. Dessa är special beställda och på en fot står det Skanör och på den andra Katta. Härligt att gå runt i i sommar =) 375 kr Rosetten, Skanör!


Under Falsterboveckan förstörde jag mina svarta (vintage) pump genom att festa LITE för hårt (ska försöka få de lagade hos skomakare). Ett par svarta, spetsiga skor är ett måste i en garderob. Dessa hittade jag för halva priset i Karlskrona. Vero Moda 199,50 kr.


eftersom jag under tidig vår i början av maj köpte ett par ballerina skor så köpte jag ett par silvriga en bit in på sommaren för att komplettera. Hittade dem i en fynd affär på Centersyd i Löddeköpinge. Från början från TopShop. Nu 150 kr på Skomagasinet!


som ni kunant läsa tog vi oss en sväng till Gällstad när vi ändå var på väg ner från Gotland. Där hittade jag dessa GRYMT bekväma Geox skorna som egentligen kostar 1095 kr men jag betalade endast 795 kr för dem på Lager157. Toppen skor att vandra mellan bostad och universitetet i Uppsala i Höst!





En liten del av min stora samling skor som inhandlades i somras. Titta och njut! För det gör jag =)

Kommentarer
Postat av: Natalia

Vem var det som sa att de gröna killklackarna var heta på dig..? ;)

2006-08-16 @ 11:51:59
Postat av: Nina

Snygga! skor kan man aldrig ha för många av ;D

2006-08-20 @ 14:24:11
URL: http://nina.bloggtopp.com
Postat av: Simon

Ballerinaskorna i silver var ursexiga

2006-08-28 @ 08:27:13

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0