Så mkt, SÅÅÅ längesen

Förlåt för att jag varit mest frånvarande. Kanske ingen ursäkt men jag har haft så fruktansvärt mycket att göra, ni kan bara inte ana.

Senast jag skrev skulle jag till Stockholm. Jag shoppade väldigt mycket. Tex. två supersöta linnen från Mango. Ett ljusgult (perfekt nu i somras) och ett vitt. På Mango köpte jag även ett sailorskärp i vitt och blått som passat jätte bra ihop med mina mörkblå shorts, som förövrigt gått sönder i en söm i en fylleveva i Visby. Men nu ska jag berätta allt i ordning.

Nästa grej är Student. Usch, jag ryser bara jag tänker på det. Jag tog student nu i våras den 2 juni för att vara precis. Helt sjuka veckor det var innan. Balen den 26 maj sen två hektiska veckor till studenten... Faktiskt USCH!!! Balen var väldigt fin. Hade på mig en isblå/silvrig klänning i taisiden som INTE gick ända ner. Sedan en tyllkjol under som gick till fötterna. Sen en vit minkpäls bolero och en sjukt fin håruppsättning som jag hade gjort på Hairpoint på Östergatan i Malmö (good work girls).

Studenten:
Perfekt! Allt var helt underbart. Jag hade inte velat göra om det, men endast för att INTE förstöra mina minnen. Champagnefrukost i parken, samling på skolan, stipendium, filmer, fotografering, flotten i Malmös kanal med mat och spelning och tal!, sen uppspring på trappan, flakåkning genom stan, hem till familjen i SLK;n, gäster + presenter, presentöppning, skeppsbron, till Erik D, efterfest hos KF, sen hemma kl 10,00 nästa morgon. Ett helt UNDERBART DYGN!!!

Efter studenten jobbade jag väldigt mkt under lång tid. Mehn även, Vellinge Sunds studentfirande med 13 studentuppvaktningar att gå på + strandbaden i Tält efter, Jag fyllde arton, midsommar med Gåsalopp och Tältbaden, föräldrarna åkte till Tyskland och Österrike, hade arton års fest,

Falsterboveckan 
med hästar och sommarragg från Sthlm (hela veckan höll vi ihop :D (saknar dig!)) och Strandbaden varje dag, Skita i Båstad veckan, drog till

Visby tidigare
, kommer till ett Sveriges Ibiza, Visby, HELT underbart.

Visby:
Det sjukaste jag sett i festväg i hela mitt liv. Det första som händer när vi kommer till stugan och dagen efter ska starta bilen, BILEN FUNGERAR INTE! (2 mil in till Visby från stugan) Ägnar en dag år att försöka fixa bilen, tillslut får vi en en hyrbil från Renault. Åker till Fårö och är nära tt köra över en massa lamm som springer på vägarna. Onsdagen första gången på Underbar (namnet stämde) snyggaste baren jag någonsin varit på. Torsdagen tog vi taxi till Visby för att alla skulle kunna dricka, Jag fick en av mina sjukaste fyllor någonsin. Var Överallt!!! Gutekällaren bla. Får sms från ngn Andreas kl. 05.00 (who the f*ck is he?). Karusell!

Fredagen Kallis, Lördagen Kallis och mkt mkt mer.
Det som hände på Gotland stannar på ön!

Efter Visby åkte vi direkt till

Gällstad och Lager 157 för att shoppa satan. Hittade ett par sjutk fula plast stövlar i Orange för 199 kr. Sen hem och jobba grymt mkt. Fick antagningsbeskedet att jag kommit in i Uppsala på mitt andrahandsval. Tänkte, ska inte läsa nu!
En vecka senare: Ska läsa i Uppsala. Kommer in som reserv på mitt 1:a handsval. Sjukt gitt!!! Letar bostad, Jobbar, Umgås med Annorna, Letar bostad, Åker till Höganäs för att införskaffa mig en och annan mugg m.m Jobbar, Letar Bostad och nu står jag här. Anna åkte till Canada igår via Heathrow (jag = orolig as much as this...........), jag packar för fullt, pappa beställer dator och letar lägenhet. Allt är uppe i 220 km/h samtidigt som jag försöker vara koncentrerad på jobbet tänker jag bara på Uppsala, inredning i nya lägenheten och my new life up there. Anna kommer kanske upp till nästa termin. Ni alla är hjärtligt välkomna att hälsa på, GIVETVIS!


Övrigt: Fick en ny kamera (6mpix) i födelsedagspresent så nu kommer bilderna vara riktigt snygga!



Jag i baren på Kallis
(Ljusgula linnet jag köpte i Sthlm)


 
Nästa Blogg: Sommarens skoinköp!

Kommentarer
Postat av: Natalia

Kommer att komma ihåg den här veckan på Gotland för alltid. Vi hade verkligen inte turen med oss men allt löste sig. Sanslöst! Glad att du kommer iväg. Fan va skoj att få inreda din egen lägenhet. Stadarden på min är toppen men inte direkt uppskattat att börja borra i vägarna. Tar ett stort rum så ni kan hälsa på någon gång. pussar

2006-08-16 @ 11:57:58

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0