Solsken + shopping

Dagen började med att jag vaknade av solstrålarna som lyste in genom mitt fönster. Helt underbart! Bestämde mig för att det fick bli kjoldag. Vi 11 tiden begav jag mig till skolan för att skriva ett prov. Tre timmar senare och mycket hungrig var jag ute i solen för att leta igenom stan efter saker som stod på min GOTLANDSlista...
Efter mycekt om och men hittade jag...

- Ett par Mörkblå korta shorts (Veromoda)
- Ett par ljusgula/cremevita skor (var ju Valborgserbjudande) som jag verkligen INTE behöver (Tessie)
- Hollywood Fashiontape som är bra att ha till balen (Twilfit)

Jag kom undan väldigt billigt, vilket kan behövas eftersom jag får min nästa lön den 15 maj (knäppt)

Allt gick på under 1000 lappen!!!



Sen fikade jag och mamma på Spot i Malmö, som har UNDERBAR italiensk mat.



Det jag nu letar efter är en tunika och några party toppar som man kan ha under Visbyveckan. Någon annan som ska till Gotland vecka 29???



Nu ska jag hjälpa mamma och grilla, Premiär!!!


Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0