Snart Valborg

Idag har varit en ganska trevlig dag, trots att jag jobbat i ca 8 h. Började kl. 09.00 och var alltså tvungen att åka kl. 08.30. Filip var dock snäll nog, så han körde ner inom Skanör för att jag skulle kunna åka med till stan. Så slapp jag ta bussen.

Ikväll var det tänkt att jag skulle gå på 20-års fest. Det är lite för seriöst för min del ikväll. Det blev en öldrickare kväll i Vellinge med Annas pojkväns kompisar. Lugnt! Nu måste jag sminka mig för att bli klar.

Imorgon är det jobb jobb jobb i NIO TIMMAR! Sedan antaglien pildammsparken annars hos Anna och grilla eller ngt!



Hittade dessa underbara skorna på internet från Manolo Blahnik. Att ha ett par sådana skor i garderoben är sådan status!!! Dock hoppas jag på att hitta ett par "kopior" från Zara. Underbar affär.





Ha en Skön kväll!

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0